Ads_700x200

czwartek, 6 lipca 2017

Czwartki z B4A START! czas na UDP na poważnie ;)

Witam,

I serdecznie zapraszam na nowy cykl poradników "Czwartki z Basic4Android". Dzisiaj pierwszy odcinek z tego cyklu, czyli poradnik na tzw czasie, ponieważ tak się składa, że szeroko omawiam komunikację UDP od strony komputerów PC to pomyślałem, że czemu by tu nie zająć się również komunikacją UDP na telefony komórkowe pod kontrolą Androida! Jak pomyślałem tak zacząłem ;) Ciekaw jestem czy będzie chociaż troszkę więcej zwolenników tych poradników niż ja i szanowny moderator Jagi z naszego forum ;) .... liczę na to. Bo jeśli tylko nas dwóch - to nie wiem czy warto przygotowywać kolejne? W razie czego dajcie mi proszę znać ;) Tymczasem zapraszam na małą przygodę ;) ... do dzieła !




oto filmiki:




;)

12 komentarzy:

  1. No na reszcie coś drgrneło
    strzałki powinny być chyba w drugą stronę

    kisoft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę w tą stronę strzałki ;) a każdy zrobi sobie jak uważa ;)

      Usuń
    2. Mirku to taki mały żarcik z tymi strzałkami, zależy kto do czego się przyzwyczaił.
      Pewna kobieta żona kierowcy Tira kiedy jej mąż przeszedł na emeryturę i stał się strasznie zrzędliwy, kiedy już nie mogła z nim wytrzymać wpadła na sposób i kupiła mu kabinę tira. Wszystko wróciło do normy, mąż przeprowadził się do kabiny jadł, spał, gotował, prał i w ogóle nie wychodził z tej kabiny. Po miesiącu gdy żona odwiedziła męża w tej kabinie to po udanym i pełnym uniesień stosunku seksualnym mąż dał jej 50zł.
      Czekamy na czwartki


      Kisoft

      Usuń
    3. no tak ;) siła przyzwyczajenia

      Usuń
  2. Panie Mirku. Pańskie poradniki(c, b4a, delphi) są interesujące i bardzo lubię je oglądać, oraz czerpać z nich wiedzę. Jednak jest nas (odbiorców) niestety chyba bardzo mało. Moi znajomi np. interesują się raczej sokiem z chmielu lub ziemniaków niż programowaniem niestety. To moje zdanie względem małego zainteresowania poradnikami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda chwila z Pańskimi poradnikami to czas spędzony miło i pożytecznie. Nawet mój 3-letni synek siedzi u mnie w tym czasie na kolanach.Uwielbia kabelki diody i przyciski, sam wpina do laptopa programator i nie może się doczekać jak coś będzie migało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czym skorupka za młodu .... ;) a później synek będzie też "zarażony bakcylem" ;) ani się Pan obejrzysz. A na poważnie to dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja muszę się pochwalić że kiedy coś planuje zawsze biorę pod uwagę poradniki, a na drugim miejscu dopiero są wszystkie inne żeczy i obowiązki. I nie ma mowy żeby było inaczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę się pochwalić że kiedy coś planuje zawsze biorę pod uwagę poradniki, a na drugim miejscu dopiero są wszystkie inne żeczy i obowiązki. I nie ma mowy żeby było inaczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Sa gdzieś te programy do ściągnięcia? Nie mogą znaleźć a na szybko chce potestować moduł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń