Ads_700x200

wtorek, 19 grudnia 2017

Jak zaspokoić Małżonkę w MAGICZNEJ KUCHNI zajawka poradnika

Witam,

Pod tym nieco kontrowersyjnym tytułem (proszę mi wybaczyć moje poczucie humoru) kryje się tak na prawdę zajawka, hmm zapowiedź ... nie, PYTANIE do Was moi drodzy czy chcielibyście obejrzeć poradnik, czy przygotować dla Was poradnik związany z tym o czym mowa będzie w tym filmiku poniżej ;) a nie związany z obrazkiem, który go tutaj reprezentuje ;) To tylko tak - dla pobudzenia zmysłów, receptorów aby wzbudzić uwagę moich szanownych widzów, aby oglądali ten film pełni koncentracji i poświęcili mu wiele uwagi ;) ... Wbrew pozorom chodzi o tzw projekt DIY, którym być może chciałbym się z Wami podzielić co do szczegółów o ile będziecie zainteresowani, stąd moje ważne pytanie, które zadaję Wam pod koniec poradnika..... ale co tu dużo gadać - zapraszam!




oto filmik:


;)

5 komentarzy:

  1. Mirku, idźmy dalej. Może pokusisz się w poradniku o sterownik inteligentnego oświetlenia dla całego domu (mieszkania) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mam cos podobnego na arduino lecz na zwyklej tasmie rgb. Niemoge sie juz doczekac poradników. Mam nadzieje ze dla wgladu poczatkujacych kodzik pojawi sie w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wszyscy będą zainteresowani tym poradnikiem? Tego nie wiem.
    Ja oczywiście 3 x TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER !!
    Wszystkie Twoje Poradniki Mirku generują wiedzę o programowaniu którą można wykorzystać we własnych projektach.
    (Kopalnia wiedzy)
    Poradniki "kuchenne" są również niezmiernie potrzebne.
    Ten Kuchenny również jest konieczny.

    Pozdrawiam andrzej_al

    OdpowiedzUsuń