Ads_700x200

środa, 13 grudnia 2017

OTP2SMS - BANKI i obsługa haseł jednorazowych SMS

Witam,

No TEGO jeszcze nie było. Myślałem nad kolejnym poradnikiem dla Was albo do Delphi albo do B4A, aż tu nagle ..... TRAAAAACH ! ... zrodził się pomysł na bardzo ciekawą aplikację a w zasadzie nawet dwie. Jestem ciekaw co Wy o niej sądzicie ? jak już zapoznacie się z materiałem. Pewnie w dzisiejszych czasach prawie każdy czy każda z Was ma styczność z bankowością elektroniczną gdzie trzeba obsługiwać tzw hasła jednorazowe do transakcji w bankach, np do wykonywania przelewów. Sami przyznacie, że gdy nadleci taki SMS to trzeba iść gdzieś po telefon, wyciągnąć go np z torebki ... a po co? Qurka wodna? ... Od dzisiaj telefon może zostać w torebce, która leży na dnie szafy ;) a my damy radę! Okazuje się, że wystarczy przygotować prostą małą aplikację na telefon i PC ... a jesteśmy przecież w stanie to zrobić bo uczymy się zarówno Basic4android jak i DELPHI ... dzięki czemu, gdy nadleci SMS ... nawet do telefonu leżącego w torebce na dnie szafy, to aplikacja na smartfonie przekaże go do aplikacji na PC, zaś ta druga - zamieni się w nasze oczy i ręce i grzecznie dla nas WPISZE go od razu w pole na stronie gdzie ma się pojawić ! TAK TAK - my tylko będziemy musieli zatwierdzić ... MEGA WYGODA! EXTRA UŁATWIENIE! PROSTOTA! SZYBKOŚĆ! BRAK BŁĘDÓW przy przepisywaniu hasła! .... no Qurczę - same zalety ;) co Wy na to ?





zapraszam na dwa filmiki - za chwilę po nich, każdy z Was będzie mógł sobie we własnym zakresie skrobnąć takie aplikacje ! Mam nadzieję, że teraz docenicie dlaczego warto się uczyć programować - niekoniecznie TYLKO na mikrokontrolery. To może nam pomóc prawie w każdej dziedzinie życia jeśli dobrze pomyśleć ;)



;)

5 komentarzy:

  1. Inne "ciekawe" zastosowanie podobnych rozwiązań: kiedyś kolega
    prosił mnie o takie rozwiązanie, które zainstalowane na telefonie żony kolegi, wyśle "kopię" SMS'a gdzieś na komputer/telefon/email/cokolwiek. Nie napisałem apki, jestem za leniwy, ale czujecie zastosowania ? (Sowa i przyjaciele)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kody źródłowe dla patronów za darmo - fajnie. A niepatronom może dać szansę na zakup kodów do poradników w sklepie ATNEL. Wycenić tak aby wilk był syty i do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm może i ma kolega rację - postaram się przygotować taki pakiet. Dziękuję za sugestię.

      Usuń
  3. Mirku popraw tytuł ("jaseł"),no chyba że tak mam być.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń